Ոսպ

  • 6
    Shares

lentilsՈսպը հանդիսանում է սպիտակուցի աղբյուր: Նրանք նույնպես պարունակում են երկաթ որը շատ կարևոր է երեխայի ուղեղի զարգացման համար 6 ամսականից մինչև 2 տարեկան հատվածում: Ոսպը կարող է լինել դժվարամարս երեխաների համար, դրա համար այն պետք է մատուցել բանջարեղենների հետ: Այս պյուրեն կարող է նույնպես դառնալ սուպ եթե ավելացնեք ավելի շատ արգանակ:

 

– 1/2 փոքր սոխ
– 100գ գազար` կլպած և կտրատած
– 15գ քարաուզի պոչիկի հատվածը
– 50գ ոսպ
– 200գ քաղցր կամ սովորական կարտոֆիլ
– 400գ բանջարեղենի արգանակա կամ ջուր
– 1 ճաշի գդալ բուսական ձեթ

Ձեթի մեջ տապակեք սոխը, գազարը և քարաուզը մոտ 5 րոպե կամ մինչև փափկելը: Ավելացրեք ոսպը, կարտոֆիլը և արգանակը: Հասցրեք եռման, հետո իջացրեք ջերմությունը և շարունակեք եփել մարմանդ կրակի վրա մոտ 20 րոպե կամ մինչև ոսպի փափկելը: Հարեք բլենդերում: (8 չափաբաժին)

Լոլիկը, ծաղկակաղամբը և գազարը ռեհանի հետ
Դեղձի, խնձորի և ելակի պյուրե

  • 6
    Shares