Չորացրած ծիրան, դեղձ կամ սալոր


dried foodԱմռանը չորացրած մրգերը կարելի է տալ երեխային տարվա ընթացքում: Չորացրած ծիրանը հատկապես հարուստ է բետակարոտինով և երկաթով: Եթե գնելու եք, ուշադրություն դարձրեք, որ այն չպարունակի E220, որը պահպանում է ծիրանի գույնը, սակայն կարող է բարդացնել ասթմայով հիվանդ երեխաների վիճակը:

Լվացեք միրգը, ծածկեք 100գ միրգը սառը ջրով, հասցրեք ջուրը եռման աստիճանի, թուլացրեք կրակը և եփեք մինչև փափկելը (մոտ 5 րոպե): Քամեք, բայց ջուրը պահեք: Հեռացրեք կորիզները և անցկացրեք միրգը մաղով` կոշտ կլեպը հանելու համար, քանի որ այն դժվարամարս է: Ավելացրեք մի քիչ պահած ջրից` պյուրեն փափկացնելու համար: Կարող եք խառնել բանանի կամ հասած տանձի հետ: (4 չափաբաժին)

 

Ծիրան և տանձ
Սալոր